Wednesday 15 November 2017

Nial Fullere Pris Action Forex Trading Retters Nedlasting


Nial Fuller 8211 Pris Handling Forex Course Produktbeskrivelse Nial Fuller 8211 Pris Handling Forex Course Jeg vil gi dere en liten innsikt i kjernevirksomheten, hvorfor jeg handler på måten jeg gjør, det jeg lærer, og hvordan jeg kan hjelpe deg med å bli en bedre handelsmann. Jeg håper at du likte å ta dette gratis kurset så mye som jeg likte å gjøre det, og du bør nå ha et solid fundament på grunnleggende om hva Forex markedet er og hvordan det handles. Å vite det grunnleggende om Forex er flott, og hver handelsmann trenger å kjenne dem, men hvis du er seriøs med å gjøre konsekvente penger i markedene, må du lære real-world trading strategier som gir deg en høy sannsynlighet handel kanten. Heres litt mer informasjon om meg og mine handlingshandelsstrategier: Om Nial Fuller: Jeg har vært trading markeder i over 10 år nå, og jeg har lært hver leksjon du kan forestille deg underveis. Kanskje den største leksjonen Ive har lært, er så enkel, er bedre, og dette er hovedpoenget jeg prøver å formidle til studentene mine og det er derfor jeg ikke bruker massevis av indikatorer eller rotete handelssystemer. Mitt primære oppdrag etter å ha blitt en vellykket handelsmann har vært å hjelpe andre handelsfolk til å se lyset av enkel prishandlingshandel. Jeg er veldig lidenskapelig om handel med Forex, og jeg vet at mange andre også er, men dessverre er det så mye villedende informasjon om det, at det kan være veldig vanskelig å komme i gang på riktig vei. Målet mitt som handelshandler er å legge en enkel vei for alle handelsmenn å følge, den banen er banet med prishandlingsstrategiene som jeg har funnet å være svært effektiv gjennom årene. Husk å sjekke ut del 6 av kurset om prisaksjonsanalyse for en oppfriskning om hva handlingshandelen handler om. Hvordan handler jeg med prishandling Min kjernehandelsfilosofi Min personlige handelsstil er helt fokusert på å lese prisbevegelsen på markedet i sin naturlige form, eller med andre ord: Price Action Trading Analysis8217. Jeg bruker ikke noen indikatorer eller forvirrende systemer, jeg handler bare fra et nakent prisdiagram. Jeg har et arsenal av kraftige prishandlingsmønstre som jeg ser etter innenfor strukturen på markedet. For eksempel, hvis et marked er i en uptrend, vil jeg være på utkikk etter pris for å gå tilbake til et støttenivå innen opptrenden, dette er hva jeg vurderer et verdiområde, og jeg vil da tålmodig passe på at en av prishandlingssignalene til Bekreft en handelsoppføring. Mens flertallet av handelen min følger trenden i markedet, vil jeg av og til ta en mottrendende handelsoppsett eller en rekkehandlet markedshandel. Uansett hvilken retning jeg handler, er det viktigste som jeg ser etter, åpenbare prismønstre som dannes på nøkkelnivåer i markedet. Når jeg ser at en av mine handelsoppsett er dannet på et sentralt nivå i markedet, anser jeg dette for et grønn lysbekreftelsessignal for meg å inngå handel. Gitt at det bare er noen få gode signaler hver uke, tilbringer jeg mye tid, bare ventet tålmodig på en handelsmulighet. Jeg skrev en veldig populær artikkel i fjor på konseptet om å være en pasienthandler som venter på å bremse handelsmuligheter. Du kan lese denne artikkelen her: Trading Like A Sniper. Sammendrag My trading approach er i stor grad bygget på å finne flere beviser som samarbeider for å bekrefte en inngang til markedet. Profesjonelle handelsfolk kaller denne handelen med sammenløp. Med hensyn til mine handlingsstrategier for handel med handel, betyr handel med konfluens å lete etter flere faktorer på diagrammet som støtter saken for å skrive inn et prismålesignal som har dannet seg. Samlet sett kan min handelsstrategi virke ganske enkelt, og ærlig er det, men som sagt før det er enklere, er det bedre i Forex trading. Jeg er ærlig med dere, må ulønnsomme eller nybegynnere bli tiltrukket av altfor komplekse handelsmetoder, og dette er vanligvis det som fører til deres eventuelle fiasko. Som handelsmann som har vært rundt blokken et par ganger, vet jeg hva som har jobbet for meg på markedene, og jeg føler at det er min jobb å formidle den informasjonen til andre handelsfolk. Dermed er min hovedprioritet som handels mentor å lære studentene mine hvordan man handler med en enkel forex handelsstrategi. Heres en av mine siste videoer som forklarer hvordan jeg bruker en av mine favorittprishandlinger, signalerer handelslinjens tradingstrategi, for å handle i tråd med trenden: Mine favorittmarkeder og tidsrammer Hvis det er en leksjon du bør akseptere akkurat nå, som vil spare deg mye tid og penger, det som handler daglige diagrammer er det enkleste du kan gjøre for å nå dine mål som handelsmann. Nå, for å være litt mer spesifikk, starter du handelskarrieren din med små tidsrammer som de 5 minuttene og 15 minutters diagrammer, du kommer til å oppleve mye frustrasjon, tapt tid og tapt penger. Du ser, disse små tidsrammer inneholder flere variabler for deg å analysere (og overanalyse), det betyr mer støy eller tilfeldig prisbevegelse som ikke er virkelig virkningsfull eller meningsfylt. Når du går opp i tidsrammen, får du et naturlig filter som virker for å jevne ut støy og forvirring av de små tidsrammer. Det daglige diagrammet gir deg den beste utsikten over markedet, og gir også det mest effektive filteret mot støy fra de små tidsrammer. Jeg handler også 4 timers tidsramme ganske ofte, og noen ganger 1 timers diagrammer, men jeg ser aldri på noen tidsramme under 1 time. Mine favorittmarkeder for handel er EURUSD og AUDUSD, men hver dag vil jeg vanligvis skanne gjennom alle de store Forex-parene som ser etter prishandlingsmuligheter. Jeg handler også gull og sølv og ser til og med på råolje, Dow Jones-pengemarkedet, samt noen av mine lokale australske aksjeindekser. Hvorfor jeg handler på måten jeg gjør Som jeg ofte sier, er jeg veldig enkel i hvordan jeg tenker på og handler markeder, mine år som er brukt i grøfter i markedene, har forsterket nødvendigheten av å eliminere unødvendige variabler fra min handel. De fleste handelsfolk overanalyserer markedet og forvirrer seg selv som et resultat, dette ender opp i dem som handler følelsesmessig og mister penger. Dermed har jeg ikke noe ønske om å sitte foran min dataskjerm stirrer på 5-minutters diagrammet som en utkonkurrert zombiehandler. Jeg foretrekker å handle daglige diagrammer og handle på en avslappet og stressfri måte hvis det er et handelsoppsett som oppfyller mine forhåndsdefinerte kriterier, jeg går inn i handelen, hvis ikke, går jeg bort til neste dag som regel. Jeg vil virkelig understreke at det er langt bedre å ta en sakte og beregnet tilnærming til handelen din enn å prøve å være en daghandler eller å skrive inn 20 handler i uken. Hvis det er en ting du tar bort fra dette gratis kurset, bør det være dette: du arent kommer til å tjene penger fort ved å handle på tidsrammer under 1 time og ved å rushing dine handler. Du vil tjene penger raskere ved å være en pasienthandler og ta en daglig oversikt. Forex trading suksess er målt i måneder og år, ikke i dager eller uker. Så, hvis du ikke husker noe annet fra nettstedet mitt, husk at treg og stabil vinner løpet. Hva du vil lære av meg som din trading mentor. Jeg liker å tro at jeg er litt av en kontrarier, i min handel og sannsynligvis i min hverdag i en viss grad også. Ive har ofte funnet at hvis du gjør hva alle andre får, får du det som alle andre får, og når det kommer til handel, virker denne tilnærmingen bare ikke. Faktum er at de fleste handelsfolk sliter med å tjene penger på markedene, de blir frustrert, følelsesmessige, mister penger, taper tid og har generelt ingen konkret handelsstrategi eller valutahandel. Så, hvis du vil være som de fleste andre handelsmenn som er besatt med indikatorer og magisk robot trading programvare, vil du sannsynligvis tape penger ganske raskt, som de fleste andre handelsfolk. Jeg sukkerer ikke noe, og mitt rykte har blitt bygget på det faktum. Så det jeg vil fortelle deg er at hvis du velger å lære av meg, vil du lære ærlige, langsiktige og bærekraftige prishandlingsmetoder. Jeg vil lære deg hvordan du leser den naturlige prisdynamikken i et prisdiagram og hvordan du finner høye sannsynlighetsposter i den. Du vil utvikle en skjønnsmessig handelsfølelse som vil tillate deg å handle for deg selv for alltid, dette er en ferdighet som du kan bære med deg til ikke bare Forex, men til hvilket som helst marked. Du vil aldri trenge en signaltjeneste eller 5000 kurs for å lære deg å handle, fordi jeg vil lære deg den eneste handelsstrategien du noensinne vil trenge. Jeg tror fast på det gamle ordtaket lær en mann å fiske og du spiser ham for livet. Jeg bryr meg ikke om hva noen andre forteller deg. Stive mekaniske systemer vil alltid mislykkes i løpet av lang tid. Behovet for å lære å lese og gi mening om prisbevegelsen på markedet, og du må lære å ebbe og flyte med den. Markedet er i hovedsak dynamisk og stadig skiftende, så du trenger en handelsstrategi som gir deg muligheten til å handle i denne typen miljø. Et marked vil endres over tid, og som prishandler har du muligheten til å endre og tilpasse seg det. Om Nial Fuller Nial Fuller er en profesjonell Trader amp. Forfatter som vurderes Myndigheten på Pris Action Trading. Han har en månedlig leserskap på 250 000 handelsmenn og har lært 15 000 studenter siden 2008. Checkout Nials Professional Forex Trading Course. Nial Fullers Pris Handling Forex Trading Course Juni slutten av Financial Year Special Få 40 Off Life-Time Medlemskap Nial Fullers Pris Handling Forex Trading Course Lær Profesjonell Trading Strategies amp Høy Sannsynlighet Handel Signaler som fungerer. Få livstidsadgang til medlemmer Bare Forex Kurs, Videoer, Artikler, Daglig handel Oppsett Kommentar, Live Traders Forumforsterker Email Support Heres Hvilke Medlemmer Få Nial Fullers Pris Handling Forex Trading Course Siden 2008 har jeg hjulpet over 15 000 studenter å lære å handle forex med min høy sannsynlighet pris handling strategier. Min profesjonelle Forex Trading Course amp Daglig handel Oppsett Nyhetsbrev vil lære deg alle mine Proprietary Forex Trading Strategies som jeg har brukt i nesten 12 år for å handle markedet. Dette er de samme handelsmetodene som profesjonelle handelsfolk som banker, stiftfirmaer og hedgefond bruker over hele verden, bruk i deres daglige handelsaktiviteter. Jeg deler alle mine strategier, alle mine ideer og alle mine erfaringer med deg, ingen informasjon har blitt holdt tilbake. Kurset dekker også ulike aspekter av profesjonell handel, inkludert pengehåndtering, risikobesvaringsforhold, trading psychology amp utvikler en handelsplan. Alle kurs er online og tilgjengelig 24 timer i døgnet 7 dager i uken. Gratis e-postsupport tilbys til medlemmer som trenger hjelp med noe. Daglig handel Oppsett Ideer Nyhetsbrev Hver morgen legger jeg opp medlemmene Daily Trade Setups Newsletter. Jeg legger opp handlingshandlingsoppsett, kartanalyse og kommentarer på minst 5 forskjellige markeder, inkludert store valutapar, råvarer og aksjeindekser. Du får min ekspertanalyse på relevante prisoppsettoppsett, nøkkeltallnivåer og trender. Mange av studentene mine har sendt meg fortelle meg at de føler at medlemmernes markedskommentarer alene er verdt prisen på medlemskap. Ukentlige handelskonfigurasjoner Ideer Nyhetsbrev Hver søndag legger jeg opp medlemmene Ukentlige handelskonfigurasjoner Nyhetsbrev. Jeg legger opp prisoppsett for handelsoppsett, kartanalyse og kommentarer på minst 7 forskjellige markeder, inkludert de store valutaparene, råvarene og aksjeindeksene. Du får min ekspertanalyse på relevante prisoppsettoppsett, nøkkeltallnivåer og trender. Live Trade Setups Ideer Diskusjonsforum Diskusjonsforumet for live trade setups er hvor Nial Fuller, Coaches og LTTTM Members vil legge inn kommentarer om potensielle live trade setups. Vi diskuterer også prishandlingsstrategier, Forex trading kurset teori og andre viktige handelsemner. Diskusjonsforumet for live trade setups inneholder en bestemt tråd for hvert valutapar, vare eller indeks. Trading Tutorials, Videos amp artikler Medlemmer området inneholder et stort bibliotek med utdanning videoer, artikler og kurs. Du kan forvente regelmessige tilføyelser til dette medlemsutdanningsbiblioteket, samt periodiske oppdateringer til kursmaterialer. Dedikert Email Support Line (Snakk med Nial Fuller Direct) Jeg tilbyr en e-poststøtte linje for mine studenter å kontakte meg når de har spørsmål eller bekymringer angående mitt trading kurs eller handelsstrategier. Jeg vil vanligvis svare på alle medlemmers e-postforespørsler innen 12 timer. Her er noen av emnene dekket i kursene mine. Her er en eksemplareksjon fra kurset. Hva andre handelsprofessorer sier Jeg har handlet i nesten 20 år og lærerhandlere i 14 år, og på den tiden lærte jeg raskt at for å sikre konsekvent fortjeneste i markedet må en handelsmann følge en enkel handelsstrategi og plan. Nial Fuller er epitom av en handelsmann som utnytter makten til enkle handelsfilosofier, og hans ideer og tilnærming til profesjonell handel er uten tvil oppe med det beste jeg har sett. Hvis jeg begynte min handelskarriere igjen, ville Nial være den første personen jeg ville vende meg til for veiledning og sette meg på den rette veien. Jeg tilslutter meg sterkt alt som Nial har å tilby for enhver håperende aktør som ønsker å oppnå konsekvent langsiktig suksess. Stuart McPhee 1 Best Selling Trading Forfatter amp Professional Trader Hvilke medlemmer sier Mr. Fuller, jeg har funnet medlemmene Trade Setups Commentary-delen til å være et uvurderlig undervisningsverktøy. Skjermbildene til de store parene, kombinert med dine klare forklaringer, er verdt medlemsavgiften alene. Jeg gleder meg til å lese medlemmarnas markedskommentarer hver dag. Fortsett den gode jobben. Hei Nial, jeg ville bare si takk og at kursmaterialet ditt helt har forandret hele opplevelsen av markedet. PS! Det kan ikke være noe av min virksomhet hva du selger kurset ditt for, men jeg tror oppriktig at materialet ditt er verdt mye, mye mer enn 300 dollar. Takk og alt det beste for deg. Du får: My Forex Trading Course, Videoer Amp More. Price Action Forex Trading Course (Nial Fuller) - eBok Pris Handling Forex Trading Course (Nial Fuller) - eBok Publishers Beskrivelse Nial Fuller er en respektert PriceAction Forex Trader som ikke bare handler markedet , men utdanner kjente studenter i Art of Price Action Trading. Hes vært trading i over 10 år aktivt trading forex markeder og futures. I en ung alder ble Nial bitt av handelsbuggen, og siden hennesquos tenkte på lite annet enn å tjene penger som en hjemmebasert forexhandler. I 2004, nesten konkurs og klar til å slutte å handle, hadde Nial Fuller en epiphany, et livsendringsfunn som forandret alt. Siden læring av PA (pris handling) har Nialrsquos trading konto mushroomed. Så hva oppdaget Nial Fuller som får ham til å skille seg ut fra resten Hvordan oppnådde han handelssuksess og fortsatte å banke store handelsavkastninger. Svaret er i sin egen unike handelsmetode ved hjelp av prishandling, en enkel, men svært effektiv metode for handel med forex. Det du finner i hans metoder er matematiske formler, komplekse tekniske indikatorer, tunge diagrammer eller forseggjort fancy handelsprogramvare. Det du finner er en enkel, rettferdig tilnærming til hjemmebasert forex trading som kan brukes av nesten alle, hvor som helst. I motsetning til de fleste eksperter som lærer forhandlere i dag, har Nial Fuller faktisk gjort det som en hjemmebasert foex-aktør. I sin handel forex kurs. Nial skisserer sine strategier for lavrisikohandel og forklarer hvordan man bruker dem til å handle forex og futures marketsndashhis foretrukne biler. Sett enkelt, Nial Fuller avtaler i virkeligheten, så Hvis du virkelig vil lære å handle for ekte fortjeneste, ikke hypotetiske, mumbo-testede programmer, er hans veiledning et must. Nye handelsmenn vil ha stor fordel av å se over Nialrsquos skulder som han sjenerøst deler med handelsmannen, den verdifulle kunnskapen han har fått gjennom årene. Du har ofte hørt hva de såkalte eksperter har å si om handel med markedene, og hvor langt fikk det du. Nå er det tid for å finne ut hvordan itrsquos virkelig har gjort fra en fullstendig pro.

No comments:

Post a Comment